Casa Jad

Sanatate obtinuta natural

Blogul Casa Jad
 
 


Newsletter


Garantie si retur


1. GARANTIA COMERCIALA de PRODUS

 

CASA JAD respecta legislatia in vigoare de garantie comerciala la orice produs CASAJAD.
Pentru a beneficia de garantia de produs in cazul unui defect la livrare, datorat transportului sau manipularii sau a unei defectiuni ce apare in urma utilizarii, va rugam contactati:

SC Business Indeed SRL
Telefon: 0728 488 884 / Email: office@casajad.ro
Service: Strada Baicului, nr. 80, Sector 2, Bucuresti

Durata garantiei

Garantia este de minim 24 luni, in functie de produsul achizitionat (poate diferi de la produs la produs) si este valabila de la data achizitionarii lui. 
Perioada de garantie aferenta tuturor produselor CASA JAD este 24 luni din momentul achizitiei pentru uz casnic si 12 luni pentru uz comercial.

Conditii pentru acordarea garantiei

Garantia este valabila de la data cumpararii produsului CASA JAD. Pentru a beneficia de garantie, trebuie sa prezinti bonul de casa sau factura fiscala a produsului cumparat.

Se exclud:

Garantia nu se acorda produselor CASA JAD care au fost depozitate sau asamblate incorect, folosite inadecvat sau in alte scopuri, alterate sau curatate prin metode improprii sau cu substante neadecvate.
Garantia nu acopera uzura normala a produsului, taieturi, zgarieturi sau orice alta forma de deteriorare cauzata de impact sau accidental.

Garantia nu se acorda daca produsul a fost depozitat afara sau in conditii de umiditate.  Garantia nu se acorda decat cumparatorului original al produsului si nu este transferabila.

Drepturi legale generale

Aceasta garantie iti da drepturi legale specifice. in nici un caz aceasta garantie nu afecteaza drepturile tale, date prin lege.

Cum sa ne contactezi daca ai nevoie de serviciile noastre

Pentru stabilirea conditiilor in care un produs se returneaza, te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon 0728 488 884 sau la adresa office @ casajad.ro. 

2. Legislatia care reglementeaza DREPTURILE CONSUMATORILOR LA ACHIZITIILE ONLINE

CASA JAD respecta si promoveaza in mod public legislatia care reglementeaza drepturile consumatorilor la achizitiile online (observatie: daca un produs a fost testat in showroom si apoi comandat si achizitionat, aceasta achizitie se exclude din categoria achizitiilor online).

Prin legislatie, dispuneti de 14 zile in care puteti sa va razganditi. Trebuie sa returnati produsele la adresa indicata de CASA JAD, achitand taxa de transport.

Produse in cazul carora nu este aplicabil dreptul de retragere (retur) din contract conform legislatiei:
1. produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid
2. produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena
3. produsele care au fost desigilate de consumator,
4. produsele care au fost executate dupa specificatiile consumatorului,
5. ziarele sau periodicele care nu au fost livrate in baza unui abonament.

Nota:  patul de masaj cu pietre de jad (varianta luxury, varianta standard si varianta extensibil) sunt produse executate pe comanda, susceptibile de a fi deteriorate si a arata urme de uzura imediat de la desigilare si sunt exceptate de la dreptul de retragere.
 
In cat timp primiti banii inapoi pentru produsul returnat?
14 zile din momentul retragerii. Asigurati-va ca in pretul de rambursare a fost inclus si costul livrarii.
 
Atentie!
Conform legislatiei, consumatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora.

In cazul comertului online,  nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
1. Produsele care sunt susceptibile a se deteriora rapid, produsele care au fost desigilate de consumator, produsele care au fost executate dupa specificatiile consumatorului, produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena
 ziarele sau periodicele care nu au fost livrate in baza unui abonament, produsul a fost realizat pe "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA  este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala)
2. Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat;
3. Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc;

De retinut

In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

 

Formular de retur la achizitiile ONLINE

Nume: 

Prenume:

Email:

Telefon:

Nr. Factura:

Data factura: 

Produsul:

Cantitate:

Data livrarii produsului:

Motivul returului:

Observatii: 
(alt motiv)  

Doresc sa primesc contravaloarea produsului (daca nu bifati aceasta casuta, dupa procesarea produsului, puteti sa plasati o noua comanda in contul sumei ce va fi returnata): da sau nu

Cont nr:

Banca:

 

 

 Printati si urmatorul document si completati-l:

Cerere initiere retur din data de ………………… 

Subsemnata/ul, ………………………………………………….., identificat/a prin CNP ……………………………………, Buletin Seria ………………….., domiciliat/a in …………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………., cu telefon mobil: …………………………………, doresc sa returnez produsele achizitionate de la S.C.Business Indeed srl, in data de ……………………………., conform

facturii ……………………….nr. ……………, respectiv facturii ………… nr……., cumuland o suma de ………...

Produsele vor fi preluate de compania de curierat rapid URGENT CURIER astazi ………………………………

Obiectul returului:

produs …………………………………………………………………………………….,  

Motivul returului:………………………………………………..

…………………………………………………………..

…………………………………………………………

 

Declar pe propria raspundere ca produsele returnate nu prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa.

Semnatura…………………………………………..                                Data…………………….

 



Posteaza comentariu

Carmen : Buna ziua. Sunt din Oradea si doresc sa ma interesez daca in post-garantie se poate comanda o telecomanda pentru saltea cu pietre de jad. Multumesc anticipat.
Maria : Buna ziua, Am un pat de masaj cu bile de jad, care nu mai este in perioada de garantie si s-a defectat. Imi puteti recomanda o persoana din Timisoara care sa-l repare? Multumesc.
Vasile : Ma intereseaza service-ul in garantie si post-garantie la pat casa jad
Ela Rauta : M-AR INTERESA TERMENUL DE GARANTIE AL ACESTUI PRODUS SI CUM SE ASIGURA SERVICE IN GARANTIE SI POST GARANTIE


Nume:
Comentariu:
Email:
Telefon:
Avem nevoie de adresa dvs. de email si/sau telefon pentru a va putea contacta daca este cazul. Acestea nu vor fi facute publice.