Am primit deseori replica: „Am gasit in alta parte mai ieftin”

Hai sa povestim PE LARG despre calitatea produselor CASA JAD si preturile lor:

Am primit de multe ori intrebarea:
„Am gasit in alta parte preturi mai mici, de ce sa cumpar de la voi?”
Si am decis ca e nevoie sa purtam o discutie deschisa despre ce inseamna achizitia unui produs CASA JAD vs. achizitia unui produs din alta sursa.

Pentru ca, de cele mai multe ori, cand preturile sunt mult mai mici, asta inseamna probleme: de calitate a produsului, de garantie comerciala, nu ofera service la produs etc.

Pana la urma, raspunsul are legatura cu educatia, cu drepturile pe care tu le ai, ca si consumator in Romania si pe care, din pacate, nu toata lumea le cunoaste.

INAINTE DE A CUMPARA, ASIGURA-TE CA ACEL COMERCIANT ITI OFERA LINISTE POST-VANZARE, ASA CUM FACEM NOI.
E USOR SA TE ASIGURI DACA URMARESTI CATEVA ASPECTE :

Gua sha din Jad CASA JAD
Este site-ul unde ati gasit produsul unul de incredere?

1. VERIFICA RUBRICA CONTACT A SITE-ULUI

Ai gasit pe un alt site un produs similar, dar cu pretul mult mai mic.
In 90% din cazuri, pretul mult mai mic indica probleme.

Ca sa verifici seriozitatea acelui site – intrucat sunt mii de site-uri actualmente create cu scopul precis de a insela consumatorii -,
cauta rubrica CONTACT a site-ului.
Acolo ar trebui sa gasesti urmatoarele informatii:
Datele companiei de la Registrul Comertului
Adresa Sediu Social
Cont Bancar
Telefon de contact / Email de contact

Daca nu regasesti astfel de informatii pe pagina de CONTACT, atunci acel site NU este in site de incredere.

ASIGURA-TE CA VEI PRIMI GARANTIE COMERCIALA LA PRODUS

2. EXISTA GARANTIE COMERCIALA PENTRU PRODUS DE MINIM 12 LUNI?

Conform legislatiei din Romania, la achizitia unui produs, aveti dreptul sa primiti GARANTIE COMERCIALA de minim 12 luni.
CASA JAD ofera minim 24 luni la orice produs, inclusiv pentru persoanele juridice.

Acest document numit CERTIFICAT DE GARANTIE COMERCIALA trebuie sa va parvina in colet,
odata cu produsul + factura comerciala + manualul in limba romana.

Daca aveti de-a face cu un comerciat care doar va spune „Stati linistit, produsul e foarte bun, nu se va intampla nimic!” si refuza sa va ofere dreptul la garantie, acel comerciant trebuie evitat, ba chiar raportat la autoritatile romane.

De asemenea, este obligatoriu sa regasiti in CERTIFICATUL DE GARANTIE informatia cu privire la
unitatea de service care o sa va ofere reparatii in caz de eventuale probleme cu produsul.

Intreaba la cine apelezi in caz de defectare a produsului in timp!

3. CINE OFERA SERVICE-ul LA PRODUS IN CAZ DE DEFECTARE ?

Conform legislatiei din Romania, comerciantul este obligat sa mentioneze in certificatul de GARANTIE COMERCIALA
care este unitatea-service careia trebuie sa va adresati in caz de probleme cu produsul.

La CASA JAD, pe certificatul de garantie, veti gasi mentionata unitatea noastra de service: noi facem toate eventualele reparatii, nu va trimitem in alta parte. La CASA JAD, avem permanent piese de schimb, indiferent ca se schimba generatia produselor noastre.
Adresa service-ului nostru este Strada Baicului, nr 80, Sector 2, Bucuresti. Telefon pentru chestiuni tehnice: 0728 488 884.

Asadar, daca ati gasit in alta parte, intrebati comerciantul: daca exista o problema cu produsul peste 6 luni sau 14 luni, cum se face reparatia?
Comerciantul va ofera service in mod direct la sediul lor in caz de probleme?
Daca nu ofera ei direct, care este adresa unitatii de service unde trebuie trimis produsul pentru diagnosticare si reparatie?
Aveti dreptul sa primiti solutii in caz de defectare a aparaturii dvs.!

Daca va promit ca ofera service in mod direct, intrebati daca au inginer specializat pe reparatia produselor de genul acesta.
Daca va ofera garantie ei direct, au piese de schimb pe stoc ca sa va raspunda prompt la problema?
Daca da, au toate piesele de schimb pe stoc? Telecomanda, placute electronice, circuite de incalzire etc, piese care nu pot fi furnizate
decat de producatorul acestor produse, ele nu pot fi inlocuite cu altele, cu atat mai mult,
nu exista pe piata din Romania piese de schimb pentru produsele noastre cu infrarosii si cristale de jad.

ASIGURA-TE CA ACEL SITE NU SE FACE VINOVAT DE FURT INTELECTUAL

4. FOTOGRAFIILE DE PE ACEL SITE SUNT IDENTICE (=FURATE) CU FOTOGRAFIILE CASA JAD?

Daca regasiti pe alte site-uri fotografii identice cu fotografiile CASA JAD,
atunci sa stiti ca acele fotografii sunt furate de la noi (asta inseamna furt de proprietate intelectuala).

Furtul este atat de flagrant, incat sunt site-uri care isi pun pe propriul site fotografii cu produsele noastre,
personalizate cu propriul nostru logo CASA JAD cu broderie!

Pentru ca suntem singurii din Romania care investim in fotografii de calitate, realizate in studio profesional, cu fotograf profesional.
Stiai ca… a face fotografii de produs in mod profesionist presupune costuri foarte mari ?
Fotograful profesionist are un tarif pe sedinta foto, modelul are un tarif per ora, make-ul profesional – costa de la 100 euro / machiaj,
coafatul profesional – costa de la 100 euro / coafat si, bineinteles, exista si costurile de timp pentru a gestiona intreaga sedinta foto.

Daca gasiti astfel de site-uri / comercianti, este un mare semn de intrebare.
Pentru siguranta dvs., cereti comerciantului sa va faca o fotografie reala cu produsul pe care il comercializeaza.

ASIGURA-TE CA ACEL SITE NU SE FACE VINOVAT DE FURT INTELECTUAL

5. TEXTELE DE PE ACEL SITE SUNT IDENTICE CU TEXTELE DE PE CASA JAD?

Textele de pe site-ul www.casaja.ro sunt texte ORIGINALE, scrise de noi, bazate pe munca noastra de documentare,
bazate pe studii clinice despre raze infrarosii in limba engleza, bazate pe activitatea si cazuistica acumulate in centrele noastre.

Daca pe alte site gasiti texte identice cu textele CASA JAD, atunci sa stiti ca au copiat (= furat) acele texte de la noi.

Am pornit CASA JAD in 2009 si, din acel moment, ne-am lansat intr-un proiect major de educare a publicului din Romania.
Ne-am dedicat zeci si zeci de ore pentru studiu si am scris noi insine toate textele de pe site-ul nostru, bazate pe toata documentarea si cazuistica noastra.

Asa ca textele CASA JAD sunt texte originale si orice alt comerciant care le copiaza se face vinovat de furt intelectual.
Acesta nu este un comerciant in care sa aveti incredere, ci sunt persoane care isi doresc doar sa va ia banii,
fara a se preocupa de a construi si dezvolta un business sustenabil, serios.

VI SE OFERA DREPTUL FUNDAMENTAL DE A FACE RETUR ?

6. INTREBATI DE POLITICA DE RETUR SI ADRESA DE RETUR

Conform legislatiei din Romania, aveti dreptul la retur in 14 zile* de la achizitie in cazul in care este vorba despre cumparaturi online.
Un comerciant serios trebuie sa va ofere dreptul la retur si sa va ofere informatii cu privire la conditiile de retur si cum se face asta.

Pentru a proba seriozitatea unui comerciant, trebuie sa gasiti pe site-ul sau o pagina numita POLITICA DE RETUR.

La CASA JAD, puteti consulta Politica noastra de retur aici !

*Unele produse pot fi exceptate sau avea conditii speciale cu privire la politica de retur.

Calitatea Materialelor + Autenticitatea cristalelor de JAD + Liniste Post-Vanzare + Promptitudine si Seriozitate

La CASA JAD, ne ocupam doar de Aparatura de masaj premium, cu cristale de jad incalzite.
Facem asta din 2009 si ne propunem sa continuam in acest domeniu si sa ne dezvoltam zeci de ani de acum inainte.

La CASA JAD, ne-am asumat ca totul este ca la carte, de la prima noastra interactiune: de la primul telefon sau email,
pana la conversatiile si disponiblitatea noastra de a iti raspunde la toate intrebarile si, mergand mai departe, dincolo de achizitie.

Daca vrei seriozitate si profesionalism, le vei gasi la CASA JAD.

+ 11

ANI DE ACTIVITATE

Ne ocupam de CASA JAD si doar de CASA JAD!
Ne-am ultra-specializat in terapia pe patul cu role de jad si suntem, fara lipsa de modestie, cei mai specializati pe terapia aceasta.

+ 10.000

DE PRODUSE VANDUTE

Suntem in al 12-lea an de activitate si avem produse vandute peste tot in Romania, in toata Europa, chiar si pe Muntele Athos.

15.000 +

de clienti serviti in centrele noastre

De dimineata pana seara, zi de zi, am primit mii de clienti la terapie si traim alaturi de ei progresele minunate pe care le fac!

+ 10

TARI IN CARE AM LIVRAT PRODUSELE CASA JAD

In Spania, Austria, Suedia, Danemarca, Anglia, Irlanda, Franta, Cipru, Belgia, Gabon/ Africa, chiar si pe Muntele Athos exista paturile de masaj CASA JAD!