1. GARANTIA COMERCIALA de PRODUS

CASA JAD respecta legislatia in vigoare de garantie comerciala la orice produs CASA JAD.
Pentru a beneficia de garantia de produs in cazul unui defect la livrare, datorat transportului sau manipularii sau a unei defectiuni ce apare in urma utilizarii, va rugam contactati:

SC Business Indeed SRL
Telefon: 0728 488 884 / Email: office@casajad.ro
Service: Strada Baicului, nr. 80, Sector 2, Bucuresti 

Durata garantiei

Garantia este de minim 24 luni, in functie de produsul achizitionat (poate diferi de la produs la produs) si este valabila de la data achizitionarii lui.
Perioada de garantie aferenta tuturor produselor CASA JAD este 24 luni din momentul achizitiei atat pentru uz casnic, cat si pentru uz comercial.

Conditii pentru acordarea garantiei

Garantia comerciala este valabila de la data cumpararii produsului CASA JAD. Pentru a beneficia de garantie, trebuie sa prezinti bonul de casa sau factura fiscala a produsului cumparat.

Se exclud:

Garantia nu se acorda produselor CASA JAD care au fost depozitate sau asamblate incorect, folosite inadecvat sau in alte scopuri, alterate sau curatate prin metode improprii sau cu substante neadecvate.
Garantia nu acopera uzura normala a produsului, taieturi, zgarieturi sau orice alta forma de deteriorare cauzata de impact sau accidental.

Garantia nu se acorda daca produsul a fost depozitat afara sau in conditii de umiditate.  Garantia nu se acorda decat cumparatorului original al produsului si nu este transferabila.

Drepturi legale generale

Aceasta garantie iti da drepturi legale specifice. in nici un caz aceasta garantie nu afecteaza drepturile tale, date prin lege.

Cum sa ne contactezi daca ai nevoie de serviciile noastre

Pentru stabilirea conditiilor in care un produs se returneaza, te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon 0728 488 884 sau la adresa office @ casajad.ro.

  1. Legislatia care reglementeaza DREPTURILE CONSUMATORILOR LA ACHIZITIILE ONLINE

    CASA JAD respecta si promoveaza in mod public legislatia care reglementeaza drepturile consumatorilor la achizitiile online (observatie: daca un produs a fost testat in showroom si apoi comandat si achizitionat, aceasta achizitie se exclude din categoria achizitiilor online).

Prin legislatie, dispuneti de 14 zile in care puteti sa va razganditi. Trebuie sa returnati produsele la adresa indicata de CASA JAD (\Destinatar: SC BUSINESS INDEED SRL / CASA JAD, Adresa: Strada Baicului nr 80, sector 2, Bucuresti), achitand taxa de transport.

Produse in cazul carora NU este aplicabil dreptul de retragere (retur) din contract conform legislatiei:
1. produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid
2. produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena
3. produsele care au fost desigilate de consumator,
4. produsele care au fost executate dupa specificatiile consumatorului (patul de masaj cu 9 + 4 role de jad este inclus aici)
5. ziarele sau periodicele care nu au fost livrate in baza unui abonament.

Nota:  patul de masaj cu pietre de jad (varianta luxury, varianta standard si varianta extensibil) sunt produse executate pe comanda, susceptibile de a fi deteriorate si a arata urme de uzura imediat de la desigilare si sunt exceptate de la dreptul de retragere.

In cat timp primiti banii inapoi pentru produsul returnat? 
14 zile din momentul retragerii.

Atentie!

Atentie! 
Conform legislatiei, consumatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora.

In cazul comertului online,  nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
1. Produsele care sunt susceptibile a se deteriora rapid, produsele care au fost desigilate de consumator, produsele care au fost executate dupa specificatiile consumatorului, produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena
ziarele sau periodicele care nu au fost livrate in baza unui abonament, produsul a fost realizat pe „comanda speciala” (COMANDA SPECIALA  este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala)
2. Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat;
3. Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc;

De retinut

In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Descarca Formular de retur la achizitiile ONLINE aici 

Atentie! Politica de returnare  face referire doar la produsele achizitionate online si nu la cele cumparate din magazinul nostru fizic.

Produsele se returneaza in aceeasi stare in care au fost livrate de catre www.casajad.ro, fara urme de utilizare, lovire etc, cu etichetele si toate foliile de protectie intacte si in ambalajul original.

IMPACHETAREA PRODUSELOR

Va rugam sa impachetati corespunzator toate produsele pe care doriti sa le returnati, fie in ambalajul de carton in care au fost expediate initial fie in alt ambalaj ce protejeaza cutiile originale in asa fel incat sa nu fie lipite banda adeziva sau note de transport ale curierului pe acesta.
Pentru fiecare produs cu ambalaj deteriorat din lipsa impachetarii suplimentare (cu banda adeziva sau etichete lipite direct pe acesta), Clientul va suporta o taxa in cuantum de 10% din valoare produselor ce au fost receptionate cu ambalaj deterioat. Taxa de inlocuire a ambalajului original va fi oprita dupa caz, din suma ce trebuie returnata clientului sau in rambursul produsului de inlocuire.

DESPRE TAXELE DE TRANSPORT

 

Societatea noastra se obliga sa ramburseze contravalorea produselor, dar nu si a valorii serviciilor de curierat (dus si intors). Astfel, sarcina achitarii transportului pentru produsele returnate este obligatia Clientului.

Pentru usurinta in expedierea coletului catre noi, puteti opta sa ne ocupam contra-cost de expedierea produsului. Suma aferenta transportului retur va fi retinuta din suma ce urmeaza a fi returnata clientului.

Va rugam sa descarcati Formular de retur la achizitiile ONLINE aici 

Dupa completare, trebuie trimis pe adresa noastra office [at] casajad.ro.

Veti primi un raspuns in maxim 48 ore.