De cate ori intr-un business adresam aceasta intrebare: Print, radio sau internet? Nicoleta Magargiu, managerul centrului CASA JAD EXCLUSIVE, vorbeste despre cea mai buna forma de publicitate pentru produsele de masaj cu pietre de jad si raze infrarosii.
Canalele clasice de comunicare nu sunt chiar cele mai adecvate pentru cresterea vanzarilor si multumirea clientilor atunci cand vorbim despre produsele de lux CASA JAD. Secretul succesului consta in recomandarea word-of-mouth. Publicitatea se face in prima faza sub forma de informare si educare a publicului in legatura cu superioritatea produselor la nivel calitativ pe plan national si mondial.
O problema cu care se confrunta aceasta categorie de produse de intretinere a sanatatii consta in receptivitatea publicului, romanii fiind “inradacinati” in tabieturi si rutina. Pentru mai multe informatii despre succesul recomandarii orale cititi in numarul 43 din martie-aprilie 2013 al Revistei Business Woman sau accesati urmatorul link: CASA JAD – Publicitatea si succesul recomandarii orale