SI luna aceasta ne puteti regasi in revista Business Woman editia octombrie 2012 si puteti citi un articol interesant despre crearea imaginii unei companii.
Ca de obicei, la rubrica Loja de Business scrie Managerul Centrului CASA JAD Exclusive din Bucuresti Nicoleta Magargiu.
Spicuim cateva randuri din articol, restul puteti citi cumparand revista de la chioscuri sau pe site Business Woman!
„Imaginea, perceptia, realitatea. Jocul ultimelor doua da nastere imaginii. Totul este imagine, lumea este un teatru, iar noi jucam roluri succesive si variate in fiecare secunda, in fiecare zi, la fel cum companiile joaca si proiecteaza in afara lor o anumita imagine.
Acest joc intre imagine, perceptie si realitate poate da nastere unei imagini coerente si pozitive a companiei. Imaginea unei companii este un complex de informatii generat pe de o parte de mesajele rezultate din functionarea companiei (imaginea reala) si mesajele emise deliberat de companie (imaginea ce se doreste a fi perceputa).
Din punctul meu de vedere, o imagine coerenta se creeaza cel mai greu. Pentru ca la nivel de organizatie coerenta implica atat de multe elemente: patronul, angajatii – sa aiba aceleasi valori precum compania; decorul, zona, fluxul de activitati – sa reconfirme imaginea companiei….”